Klachtenprocedure

Kemp zet zich in om haar klanten de meest effectieve en soepel verlopende dienstverlening aan te bieden. Toch kan het bij hoge uitzondering gebeuren dat u niet tevreden bent. Laat ons dit dan vooral weten per telefoon op nummer 0642879824 of via de e-mail info@praktijkkemp.nl. Wij gaan graag met u in gesprek en doen er alles aan om u alsnog naar wens te helpen. Uw vraag of klacht wordt uiteraard vertrouwelijk behandeld. Wij reageren binnen zeven werkdagen.

Klachtenfunctionaris

Het kan zijn dat u, ondanks de behandeling van uw klacht door Kemp, ontevreden blijft. In dat geval kunt u ervoor kiezen om contact op te nemen met een klachtenfunctionaris van het Nederlands Instituut van Psychologen, onze beroepsvereniging. De klachtenfunctionaris is een onafhankelijk persoon en kan u informeren over de klachtenregeling en ook bemiddelen zij tussen u en degene waarover u een klant heeft. Contact opnemen met de klachtenfunctionaris kan via nip@klachtencompany.nl

Klachten en geschillenreglement (Model van NIP 2022)

Hier leest u ons Klachtenreglement volgens het model van het NIP.

Onze beroepsvereniging “NIP” heeft ook een online formulier op de website beschikbaar om de klacht mee in te dienen (u hoeft dan niet meer zelf te mailen).

Kosten

Er zijn voor u geen kosten verbonden aan de hulp en het advies van de klachtenfunctionaris. Indien u hierna alsnog besluit naar de geschillencommissie te gaan, betaalt u eenmalig een bedrag van €52,50 aan administratiekosten. Dit bedrag krijgt u terug wanneer de commissie u in het gelijk stelt.

Hulp bij het indienen van een klacht

Voor hulp bij het indienen van uw klacht of voor advies of informatie over zorg kunt u contact opnemen met:
1. Het Nationale Zorgnummer via telefoonnummer 0900-2356780 of via de website.
2. Het landelijk Meldpunt Zorg via telefoonnummer 088-1205020 of via de website.